صحرایی ما زندگی هدفمند هوشمند در فضای مجازی را خواهانیم


وزیر آموزش و پرورش گفت: کتاب‌های درسی و محتوای یادگیری دانش آموزان باید متناسب با شرایط جدید و فضای دیجیتال تغییر کند.


به گزارش ایسنا، رضا مراد صحرایی در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: کتاب‌های درسی و محتوای یادگیری دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی باید متناسب با شرایط زیست بوم جدید و دیجیتال تغییر کند.


وی با تاکید بر این‌که «به استقلال در حوزه محتوای دیجیتال نیازمندیم» گفت: شکاف دیجیتال باید پر شود و محتوای دیجیتال باید نیاز داخلی را تامین کند.


وی از دانش‌آموزان شرکت کننده در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خواست تا در المپیاد هوش مصنوعی و مولف دیجیتال مشارکت کنند و افزود: از شما می‌خواهم تا در المپیاد هوش مصنوعی که توسط باشگاه دانش پژوهان جوان طراحی شده و همچنین در تالیف دیجیتال، مشارکت کنید.


وزیر آموزش و پرورش برگزاری رویداد ملی تولید محتوایی دیجیتال بسیج را از جمله هوشمندی‌های نظام برشمرد و افزود: این رویداد همسنگ تالیف کتب درسی است.


وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که «مسیر آینده برای قوی‌تر شدن ایران عزیز از مدرسه‌ها می‌گذرد» خاطرنشان کرد: روایت مهم ما روایت بازگشت به مدرسه و کاشتن بذر قدرت آینده ایران در مدرسه‌هاست شاهد بسیار روشن و عینی آن دانش آموزان حاضر در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *