آغاز کمپین سرویس خودروهای فونیکس برای تجربه زمستان بدون دغدغه
مالکان خودروهای برند فونیکس در آستانه فصل سرما، از امروز تا 30 آذر فرصت دارند در جشنواره یلدایی خدمات پس از فروش فونیکس، از سلامت خودروهای خود اطمینان حاصل کنند و یکی از برندههای 10 جایزه “سرویس دورهای رایگان به مدت یک سال” شوند.
به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، مراقبت مداوم از خودرو عامل مهمی در افزایش طول عمر و کاهش هزینههای جاری است که ضمن آرامش خیال مصرف کننده، به افزایش لذت رانندگی هم کمک میکند. به همین جهت خودروسازها از سالیان گذشته، سرویسهای دورهای را برای دعوت مصرف کنندگان به این امر و افزایش عمر و حفظ کیفیت محصولات خود راه اندازی کردهاند.
از طرفی یکی از فصول مخاطره انگیز برای رانندهها و خودروها، فصل زمستان است که به علت برودت بسیار هوا و فرا رسیدن روزهای پر بارش، میتواند منجر به خرابی برخی قطعات و در ادامه تبعات مالی و جانی برای مصرف کنندگان داشته باشد. به همین جهت همواره قبل از رسیدن زمستان، به رانندهها توصیه میشود بازبینی خودروها را جدی بگیرند تا در زمستان مجبور به مراجعه به تعمیرگاه نشوند.
سرویس خودروهای فونیکس در آستانه زمستان
برند فونیکس که همواره با خدمات سریع، تخصصی و ایمن خود کنار مالکان خودروها و مشتریان است، اقدام به راه اندازی کمپین یلدایی خدمات پس از فروش نموده است که از امروز (17 آذر( تا 30 آذر ادامه دارد و میزبان مشتریان فونیکس خواهد بود.
راه اندازی این کمپین از این رو بسیار مهم و ارزشمند است که ضمن ارائه تخفیفها و امتیازهای ویژه به مالکان خودروهای فونیکس، خدمات تخصصی این خودروهای پیشرفته توسط متخصصان برجسته این برند در تعمیرگاههای مجاز و مورد تایید فونیکس انجام میشود.
با توجه به اینکه فونیکس دارای بیش از 90 تعمیرگاه پیشرفته و مورد تایید در سراسر کشور است، این کمپین یلدایی فرصت ارزشمندی را در اختیار مشتریان فونیکس میگذارد که با تعویض قطعات مصرفی و سرویسهای دورهای، بررسی و تعویض قطعات معیوب خودرو را در این طرح تخفیفی و با قطعات اصلی و مورد تایید فونیکس انجام دهند و ضمن آرامش خاطر در سه ماه سرما، طول عمر و کیفیت خودروهای خود را نیز حفظ نمایند.
اگر شما هم از مشتریان فونیکس هستید، به خوبی از کیفیت خدمات پس از فروش این برند و تعمیرگاههای VIP و پیشرفته این خودروساز خبر دارید. تعمیرگاههای فونیکس در محیطی بسیار مرتب و با ماشین آلات پیشرفته و متخصصان توانمند دایر شدهاند که اغلب دارای اتاق انتظار با دیوار شیشهای هستند که ضمن فراهم ساختن محیطی آرام برای مصرف کنندگان، وسایل رفاهی مانند صندلیهای VIP، دارای فضای نظارتی با شفافیت بالا بر عملکرد متخصصان این برند است.
جوایز نفیس فونیکس برای مشتریان
فونیکس ضمن فراهم ساختن فرصت سرویس خودروها برای رفتن به استقبال زمستان، جوایز ارزشمند و هیجانانگیزی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
مشتریان فونیکس در هنگام مراجعه به تعمیرگاههای فونیکس، میتواند با اسکن QR کد موجود در این مجموعهها، شانس برنده شده “سه سرویس دورهای رایگان به مدت یک سال” را داشته باشند که برای 10 نفر در نظر گرفته شده است.
منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روزلینک مطالب دیگر شبنم نظیف